מימוש זכויות רפואיות
מימוש זכויות רפואיות - כל מה שחשוב לדעת

לא מעט אנשים רוכשים במהלך חייהם מגוון ביטוחים רפואיים באופן פרטי או במסגרת עבודתם וכל זאת בכדי לדאוג לעתידם או לעתיד משפחתם במידת הצורך. כל אדם צריך לבדוק את נושא מימוש זכויות רפואיות.
רכישת הביטוח היא החלק הקל. לעיתים רבות, הצורך לממש את אותם ביטוחים ואותן הזכויות נענה בשלילה.
חברות הביטוח לעיתים מסרבות להכיר בתביעתכם ממגוון סיבות ופעמים רבות האזרח מוצא עצמו ניגש בעצמו לאותם חברות וגופים כגון חברות הביטוח, מס הכנסה והמוסד לביטוח לאומי כאשר אינו מודע לז'רגון המקצועי בו משתמשים אותם הגופים ולא מכיר את האפשרויות והסעיפים העומדים לרשותו במסגרת החוק.
למעשה זאת הסיבה העיקרית בגינה פתחנו את המשרד שלנו, על מנת לסייע לאותם לקוחות למצות את כל הזכויות המגיעות להם גם אלו שבכלל לא ידעו על קיומן.
חברתנו היא חברה מקצועית וותיקה המתמחה בתחום מימוש ומיצוי זכויות מול חברות הביטוח והיא הוקמה על מנת לסייע לכל אותם אנשים אשר נמצאים בנקודה כה קריטית בחייהם, אנו רואים בעבודתינו שליחות ועושים אותה באהבה רבה תוך מתן דגש על שקיפות מלאה, מקצועיות ואדיבות.

במה אנו עוסקים במשרדנו?

– במיצוי זכויות עבור כל פוליסות הביטוח הפרטיות
– אובדן כושר עבודה 
– תאונות אישיות
– מחלות קשות
– קצבת סיעוד
– פיצוי בגין ביטוח חיים
– קצבת נכות מקרן הפנסיה
ועוד.

כיצד עובד תהליך מימוש זכויות רפואיות בחברתנו?

תחילה נזמין אתכם לפגישת ייעוץ והכרות ראשונית לאחר מכן נמשוך את פרטי הפוליסה ונאסוף את האינפורמציה הרלוונטית למהלך התביעה.
נבצע הערכת מצב של הנתונים שבידינו ונאסוף את כל החומרים הרלוונטים לתביעה.
לאחר מכן, נסייע לכם במילוי של טפסי התביעה ונבצע מעקב מול חברות הביטוח על מצב סטטוס הפניה.
במידה ותזדקקו נדאג להכין אתכם לתשאול ונבצע הערכת מצב תוך כדי.
לבסוף, נעדכן את אתכם בהחלטה ובמידת הצורך נגיש ערעור ונמשיך טיפול.

מימוש זכויות רפואיות מול ביטוח לאומי

כאזרחים נורמטיביים אנו משלמים כל חיינו לביטוח לאומי כדי שבמידה ונזדקק הביטוח הלאומי ידאג לרווחתנו, לצערנו לא תמיד זה כך.
הדעה הרווחת בקרב רוב האוכלוסיה היא שבמידה ואתם נאלצים לפנות לביטוח הלאומי ההתייחסות הראשונית שלהם היא כי אינכם דוברי אמת או שאתם מקצינים את מצבכם הרפואי או שפשוט אינכם עומדים בקריטריונים על מנת להיות מפוצים בדרך המגיעה לכם.
לכן טרם אתם ניגשים לביטוח הלאומי ישנה חשיבות להצגת הבעיה ממנה אתם סובלים בצורה מדויקת.
רוב האזרחים פונים לביטוח הלאומי בבקשה להכרה בבעיה רפואית מסויימת או בנכות או בפציעה כלשהי ובמהלך הבירור והתשאול המקדים אנו מגלים כי אותו לקוח זכאי לקבל זכויות נוספות על בעיות נלוות שהוא כלל לא מודע אליהם.
חוסר הבנה וניסיון שלכם במורכבות התהליך עלולים להכשיל אתכם בתשאולים השונים ובוועדה הרפואית ולכן אנו מסייעים בהכנה שלכם להתמודדות מול אותם גורמים.
אנו נותנים לכם שירות מלא ועוטף לכל התהליך – אם זה דרך הכנה מוקדמת של כל החומרים הרלוונטים, סיוע במילוי הטפסים, שליחתכם למתן חוות דעת רפואיות נוספות שיסייעו בעיבוי התיק, ולבסוף הכנה שלכם לוועדה והמשך טיפול.

אז למה לבצע מימוש זכויות בחברתנו ולא לבדכם?

מגוון סעיפים מסועפים, ברורים ולא ברורים, חלקם משתנים באופן תדיר עם המון אותיות קטנות מסתתרות מאחורי ההסכמים של חברות הביטוח ונהלי הביטוח הלאומי.
חברתינו מכירה את תחום מימוש הזכויות הרפואיות לאורכו ולרוחבו, ותסייע לכם להשיג את הזכויות המגיעות לכם החל מפטור ממס הכנסה שמגיע ועד לקצבת נכות ופיצוי כספי.
חברתנו בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום ענף הביטוח וביטוחי החיים, אנו בעלי מערכות ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים אשר מקלים את הנושא הבירוקרטי על הלקוח ומפשטים את התהליך, אנו מכירים ומבינים את מערך הרופאים ונותני השירות אשר יכולים לסייע ולקדם אתכם בתביעה ולהכין אתכם בצורה הטובה ביותר לתהליך מול חברות הביטוח או הגופים השונים.

ניהול סיכונים

האם אתה זכאי להוזלה בביטוח הבריאות?

מלאו את הפרטים והתחילו את הבדיקה

היי אני גיל
ונבדוק יחד הוזלת ביטוח הבריאות ושיפור התנאים. שנצא לדרך?
נעים להכיר
זכאות להוזלת ביטחח הבריאות תלויה בגיל המבוטח מה גילך?
האם יש לך ביטוח פרטי?
סמן אלו ביטוחים יש לך כיום:
מה סך התשלום החודשי לביטוחים?
האם אתה משלם על הביטוחים באופן פרטי או שמקום העבודה משלם?
מה הסטטוס שלך?
מעולה,
לפי בדיקה שלנו ניתן להוזיל ולשפר את התנאים

ניהול סיכונים

ניהול סיכונים בתחום הביטוח לעיתים נשמע כמו דבר מסובך וגדול אך למעשה תפקידו מאוד פשוט – לאפשר לכם להיות מוכנים לכל מקרה ביטוחי רפואי שלא יבוא על מנת שנוכל לחיות בכבוד מבלי לפגוע באיכות חיינו ומשפחתנו ולייצר נטל כלכלי עבורם.

חסכונות פנסיונים

לאורך כל ימי חיינו אנו עובדים ומייצרים לנו חסכונות פנסיונים ממקורות שונים זאת על מה שנגיע לגיל פרישה נוכל לשמור על רמת חיים נאותה.

תכנון פיננסי

התכנון הפיננסי מאפשר לנו לנהל את הכסף בצורה נכונה ובהתאם לפרמטרים האישיים שלכם ובהתאם למטרותיכם ולקבל החלטות כלכליות נכונות לגביו ולגבש תוכנית פעולה לניהול אותם נכסים וכספים 

יעוץ משכנתאות

חברתנו מתמחה במתן ייעוץ ותכנון משכנתאות אשר מתאימות לצורכיכם ומשפחתכם גם שנים קדימה תוך מקסום תנאי ההלוואה בצורה האופטימלית עבורכם.

תכנון פרישה

חברתנו מתמחה במתן ייעוץ ותכנון פרישה אשר מתאימות לצורכיכם ומשפחתכם גם שנים קדימה תוך מתן דגש על פרישתכם ורווחתכם.

אולי יעניין אתכם גם
ביטוח מחלה קשה

ביטוח מחלה קשה

זמן קריאה: 2 דקות בעולם לא בטוח, היערכות למשברים בריאותיים בלתי צפויים היא יותר מסתם זהירות – היא חיונית. אף על פי שאף אחד לא אוהב להתעכב על האפשרות

קרא עוד »
איבוד יכולת לעבוד

איבוד יכולת לעבוד

זמן קריאה: 2 דקות דמיינו לעצמכם להתעורר יום אחד ולגלות שהדבר שלקחתם כמובן מאליו, חיי העבודה הפכו פתאום לאתגר מונומנטלי. איבוד יכולת לעבוד – זו מציאות קשה של אלפי

קרא עוד »
לחסוך כסף

לחסוך כסף בדרך חכמה

זמן קריאה: 2 דקות בישראל, מציאת דרכים חכמות לחסוך כסף ולקבל תשואה טובה היא מטרה נפוצה עבור רבים. שיטה יעילה אחת היא השקעה בקופת גמל המיועדת לחיסכון. קרנות אלו

קרא עוד »