ניהול חסכונות פנסיונים
ניהול חסכונות פנסיונים - כל מה שחשוב לדעת

לאורך כל ימי חיינו אנו עובדים ומייצרים לנו חסכונות פנסיונים ממקורות שונים זאת על מה שנגיע לגיל פרישה נוכל לשמור על רמת חיים נאותה.
על מנת להפיק את המקסימום מאותם חסכונות כדאי ומומלץ לבצע ניטור וניהול קבוע בכל אפיקי ההשקעה באופן תדיר.
חלק גדול מן האנשים לא חשופים ומכירים את כל אפשרויותיהם הפיננסיים בניהול אותם תיקים.
לכן בחברתנו אנו מלווים ובוחנים מצבכם הפיננסי, מייצרים לכם אסטרטגיית ותוכנית פעולה אשר מסייעים לכם סיכויים בבחירת תיקי השקעה עם תשואה גבוהה יותר תוך צימצום של הסיכונים, הפחתה של עלויות דמי הניהול המצטברות בחסכונות הכוללים, וניצול מלא של הטבות המס המשתנות המגיעות לכם במהלך השנים.
בשביל לחיות ברווחה ולהנות מכספים פסיביים בגיל השלישי חשוב לבצע החלטות נכונות ופעולות אקטיביות כמה שיותר מוקדם.

פגישת ייעוץ פנסיוני

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ מקצועית ומקיפה יחד עם נציג מטעמנו אשר במהלכה נבצע הערכה ותכנון אודות כל חסכונותיכם הכללים והפנסיונים תוך בניית הרכב ההשקעות המתאים עבורכם ומיצוי מקסימלי של כספיכם.
אנו נשמע לסייע לכם באדיבות שקיפות ומקצועיות מלאה.

מה כולל התהליך?

– בחינה של כל מקורות וחסכונות הפנסיונים אשר ברשותכם: בירור היכן הכספים מנוהלים ומהם מסלולי ההשקעה ורמות הסיכון שלהם.

– איחוד וניהול חסכונות פנסיונים הפזורים בחברות, איתור כספים אבודים בחברות השונות אשר לא מנוצלים כראוי והעברתם ליצירת אפיקי חסכונות פעילים.

– בחירה וניהול קרנות פנסיה תוך בחינת חישוב גובה החסכון והפחתת סיכונים: בדיקת הגופים אשר מנהלים את קרנות הפנסיה ובחינת אחוזי התשואה שלהם לאורך זמן תוך מיקסום רווחיהם.

– הוזלת דמי ניהול וניוד כספים לבית השקעות הנבחר.

– תכנון מס נכון של הטבות הקיימות והשפעתם על הפנסיה לאחר הפרישה תוך מיפוי כל הפרמטרים האישיים, המשפחתיים והמקצועיים שלכם.

– בחינת הטבות המס וזיכוי גובה המס לעצמאים: יצירת רשת הגנה כלכלית המסייעת לעצמאי גם להפחית מתשלומי המס השנתיים בעקבות הכנסתו וגם לייצר לו חסכון המייצר תשואה מקסימלית.

– בחינת אפיקי השקעה רווחיים אלטרנטיבים אשר יבזרו את הנכסים הכספיים שלכם על מנת לצמצם את סיכונם.

תכנון פיננסי

האם אתה זכאי להוזלה בביטוח הבריאות?

מלאו את הפרטים והתחילו את הבדיקה

היי אני גיל
ונבדוק יחד הוזלת ביטוח הבריאות ושיפור התנאים. שנצא לדרך?
נעים להכיר
זכאות להוזלת ביטחח הבריאות תלויה בגיל המבוטח מה גילך?
האם יש לך ביטוח פרטי?
סמן אלו ביטוחים יש לך כיום:
מה סך התשלום החודשי לביטוחים?
האם אתה משלם על הביטוחים באופן פרטי או שמקום העבודה משלם?
מה הסטטוס שלך?
מעולה,
לפי בדיקה שלנו ניתן להוזיל ולשפר את התנאים

ניהול סיכונים

ניהול סיכונים בתחום הביטוח לעיתים נשמע כמו דבר מסובך וגדול אך למעשה תפקידו מאוד פשוט – לאפשר לכם להיות מוכנים לכל מקרה ביטוחי רפואי שלא יבוא על מנת שנוכל לחיות בכבוד מבלי לפגוע באיכות חיינו ומשפחתנו ולייצר נטל כלכלי עבורם.

יעוץ משכנתאות

חברתנו מתמחה במתן ייעוץ ותכנון משכנתאות אשר מתאימות לצורכיכם ומשפחתכם גם שנים קדימה תוך מקסום תנאי ההלוואה בצורה האופטימלית עבורכם.

תכנון פיננסי

התכנון הפיננסי מאפשר לנו לנהל את הכסף בצורה נכונה ובהתאם לפרמטרים האישיים שלכם ובהתאם למטרותיכם ולקבל החלטות כלכליות נכונות לגביו ולגבש תוכנית פעולה לניהול אותם נכסים וכספים 

מימוש זכויות רפואיות

לא מעט אנשים רוכשים במהלך חייהם מגוון ביטוחים רפואיים באופן פרטי או במסגרת עבודתם וכל זאת בכדי לדאוג לעתידם או לעתיד משפחתם במידת הצורך.

תכנון פרישה

חברתנו מתמחה במתן ייעוץ ותכנון פרישה אשר מתאימות לצורכיכם ומשפחתכם גם שנים קדימה תוך מתן דגש על פרישתכם ורווחתכם.

אולי יעניין אתכם גם
ביטוח מחלה קשה

ביטוח מחלה קשה

זמן קריאה: 2 דקות בעולם לא בטוח, היערכות למשברים בריאותיים בלתי צפויים היא יותר מסתם זהירות – היא חיונית. אף על פי שאף אחד לא אוהב להתעכב על האפשרות

קרא עוד »
איבוד יכולת לעבוד

איבוד יכולת לעבוד

זמן קריאה: 2 דקות דמיינו לעצמכם להתעורר יום אחד ולגלות שהדבר שלקחתם כמובן מאליו, חיי העבודה הפכו פתאום לאתגר מונומנטלי. איבוד יכולת לעבוד – זו מציאות קשה של אלפי

קרא עוד »
לחסוך כסף

לחסוך כסף בדרך חכמה

זמן קריאה: 2 דקות בישראל, מציאת דרכים חכמות לחסוך כסף ולקבל תשואה טובה היא מטרה נפוצה עבור רבים. שיטה יעילה אחת היא השקעה בקופת גמל המיועדת לחיסכון. קרנות אלו

קרא עוד »